3D уроки zbrush mapping

Опубликовано: Декабрь 11, 2010

0

Создание текстурной развертки в ZBrush.

«UVs are what tell your software how to wrap a texture on a 3D model. I’ll go over a method to simply UV map a model in a single piece as well as how to create a UV layout with multiple parts created off a single model. In my case I used 3DS Max, but it should apply regardless of your animation software.

You will need:
a) A model to apply UVs.
b) UV Master installed for ZBrush. If you don’t see UV Master under the Zplugins menus in ZBrush, download and follow the installation instructions here: http://www.pixologic.com/zbrush/features/UV-Master/»

Читать далее…

Оригинальное название: Creating UV’s in ZBrush UV Master

Автор: Adnan Hussain

Перевод: -

Язык: английский

Тип: текстовый

Источник: cgarena.com

Этот урок покажет читателю, как сделать текстурную развертку используя плагин UV Master, ссылка на который указаны в тексте урока.

Tags: zbrush, текстурирование



Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Back to Top ↑